COVID-19 RZUCIŁ RYNKOWI E-COMMERCE SZEREG WYZWAŃ:
- Jedne sklepy online przeżywają ogromne oblężenie kiedy inne borykają się ze znaczącymi spadkami sprzedaży.
- Dużym problemem stają się ograniczenia dostępności produktów wynikające z zaburzeń globalnych łańcuchów dostaw.
- Zmieniające się zachowania konsumentów oraz nowe grupy klientów wymagają od e-sklepów wprowadzenia innego stylu komunikacji i najwyższych standardów obsług.
- Po raz pierwszy kwestie bezpieczeństwa i zaufania do sklepu bezpośrednio wpływają na decyzję zakupową konsumenta.
- Zmieniająca się sytuacja wymaga szybkich i zdecydowanych decyzji marketingowych, które będą skutkowały wzrostem ruchu na stronie sklepu.
- Aktualna sytuacja wymusza na Tobie konieczność podjęcia szeregu ważnych decyzji biznesowych i strategicznych „tu i teraz”.
Nie czekaj i zapisz się szkolenie online, aby dowiedzieć się, jak poradzić sobie z największymi wyzwaniami sklepów internetowych.
Szczegółowy program wydarzenia: http://www.szkolenie-ec.pl/#program