Logistyka jest branżą, która według niektórych ekspertów ucierpi najmniej na skutek pandemii.Chcemy być jak najlepiej przygotowani komunikacyjnie i organizacyjnie w trudnej sytuacji związanej z pandemią koronawirusa. Nie jest jednak oczywistym, czy zrobiliśmy wszystko, co można zrobić. Wiele działań zostało już podjętych, ale sytuacja jest dynamiczna i działania trzeba modyfikować, rozszerzać, żeby zabezpieczać zdrowie i życie swoje i pracowników Centrum Dystrybucyjnego. Ważnym czynnikiem są emocje i obawy ludzi, ponieważ od sposobu, w jaki się nimi zajmiemy, zależy utrzymanie spokoju, bezpieczeństwo i ciągłość pracy. Wspólnie sprawdzimy, jakie działania pod kątem bezpieczeństwa, przyszłości, komunikacji podejmujemy i co jeszcze możemy zrobić, żeby ochronić ludzi i firmę. Dowiecie się co robić, aby pracownicy pozostali w pracy, pomimo zagrożenia wykonywali swoje obowiązki? Jak premiować, by miało to najlepszy skutek?
PROGRAM KURSU
BLOK 1: PRZYSZŁOŚĆ
Krok w przyszłość zatrudniania w Centrum Dystrybucyjnym – tak duży, na ile można go dziś postawić. To, co interesuje pracownika, który wygląda w przyszłość, to odpowiedź na pytanie: Czy będzie praca, czy grożą nam zwolnienia? Jak należy przygotować się do rozmowy o przyszłości pracowników w firmie? Przygotujemy Cię do weryfikacji informacji, odpowiedzi na pytania i rozmów z pracownikami.
BLOK 2: MOTYWACJA FINANSOWA
Nasza wydajność zależy od tego, czy czujemy się bezpiecznie. W czasach „normalnych” po prostu to mamy, nawet o tym nie myślimy. W czasie pandemii, jako przełożeni, musimy się o to zatroszczyć. Jak to zrobić? Na co zwrócić uwagę?
BLOK 3: MOTYWACJA POZAFINANSOWA
Jak środki motywacji pozafinansowej można wykorzystać, aby budować zaangażowanie w pracę w tym wyjątkowym czasie? Nie, nie jest za późno na motywację pozafinansową!
BLOK 4: PORZĄDEK
Porządek wyzwala poczucie bezpieczeństwa, zmierzania w określonym kierunku, panowania nad sytuacją. Zwiększa koncentrację zespołu na zadaniach i poczucie wspólnoty. Jak korygować kurs załogi Centrum Dystrybucyjnego na bieżąco?
BLOK 5: BEZPIECZEŃSTWO
✔ Czy zastanawiałeś się, jak poradzić sobie z komunikatem: „W naszym Centrum Dystrybucyjnym jest koronawirus!”. Czy wiesz, jak powinna wyglądać komunikacja w przypadkach, kiedy informacja jest nieprawdziwa lub w Centrum Dystrybucyjnym faktycznie potwierdzony jest przypadek zakażenia?
✔ Lista kontrolna działań bezpieczeństwa w Centrum Dystrybucyjnym. Sprawdzając najlepsze praktyki, zebraliśmy listę działań, które warto jest podjąć w obecnej sytuacji. Będzie to okazja do sprawdzenia, co można zrobić, aby podnieść poziom i poczucie bezpieczeństwa wśród pracowników Centrów Dystrybucyjnych. Czy podjęte zostały wszystkie potrzebne działania? Czy lista obejmuje wszystkie niezbędne punkty? Jeśli nie, to co powinno być uwzględnione dodatkowo?
WEBINAR POPROWADZĄ:
Krzysztof Bobiński, trener, praktyk
Specjalizuje się w kształtowaniu umiejętnościach przywódczych, budowaniu zespołów, komunikacji i osobistej efektywności. Współzałożyciel firmy doradczej Teampartners. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w pracy w logistyce na stanowiskach kierowniczych.
Dariusz Wawrzeniecki, psycholog
Specjalista, praktyk w obszarach: motywacja, komunikacja, negocjacje. Współzałożyciel firmy doradczej Teampartners. Wcześniej pracował jako Senior Consultant w Mercer Human Capital i trener w Instytut Rozwoju Biznesu (Obecnie IBD Business School) oraz Schenk Institute. Absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Więcej szczegółów na stronie: https://bit.ly/JakMotywowacPracownikow