PROGRAM KURSU
BLOK 1: BEZPIECZEŃSTWO
- Lista kontrolna działań bezpieczeństwa w Centrum Dystrybucyjnym
- Sprawdzając najlepsze praktyki, zebraliśmy listę działań, które warto jest podjąć w obecnej sytuacji. Będzie to okazja do sprawdzenia, co można zrobić, aby podnieść poziom i poczucie bezpieczeństwa wśród pracowników Centrów Dystrybucyjnych.
- Czy podjęte zostały wszystkie potrzebne działania?
- Czy lista obejmuje wszystkie niezbędne punkty?
- Jeśli nie, to co powinno być uwzględnione dodatkowo?
- Czy zastanawiałeś się, jak poradzić sobie z komunikatem: „W naszym Centrum Dystrybucyjnym jest koronawirus!”.
BLOK 2: PRZYSZŁOŚĆ
- Krok w przyszłość zatrudniania w Centrum Dystrybucyjnym – tak duży, na ile można go dziś postawić.
- To, co interesuje pracownika, który wygląda w przyszłość, to odpowiedź na pytanie: Czy będzie praca, czy grożą nam zwolnienia?
- Jak należy przygotować się do rozmowy o przyszłości pracowników w firmie?
BLOK 3: PORZĄDEK
- Korygowanie kursu załogi Centrum Dystrybucyjnego na bieżąco.
- Porządek wyzwala poczucie bezpieczeństwa, zmierzania w określonym kierunku, panowania nad sytuacją. Zwiększa koncentrację zespołu na zadaniach i poczucie wspólnoty.
Prowadzący
Prowadzący
Krzysztof Bobiński, trener, praktyk
Specjalizuje się w kształtowaniu umiejętnościach przywódczych, budowaniu zespołów, komunikacji i osobistej efektywności. Współzałożyciel firmy doradczej Teampartners. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w pracy w logistyce na stanowiskach kierowniczych.
Dariusz Wawrzeniecki, psycholog
Specjalista, praktyk w obszarach: motywacja, komunikacja, negocjacje. Współzałożyciel firmy doradczej Teampartners. Wcześniej pracował jako Senior Consultant w Mercer Human Capital i trener w Instytut Rozwoju Biznesu (Obecnie IBD Business School) oraz Schenk Institute. Absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.