Kryzys wywołany coronavirusem, rozwój polskiego samochodu elektrycznego mogą stworzyć polskim firmom branży motoryzacyjnej możliwość awansu w łańcuchu dostaw. Aby awansować w rankingu dostawców trzeba dobrze się przygotować. Także do negocjacji.
PSML – Polish Supply Management Leaders zaprasza na webinar, na którym będziemy rozmawiali o dźwigniach negocjacyjnych wykorzystywanych przez Kupców T1 i OEM. Na podstawie praktycznych przykładów omówimy najczęściej pojawiające się „motywatory” zwiększające chęci i zaangażowanie dostawcy do współpracy.
Czego dowiesz się na webinarze?
Pozytywna i negatywna motywacja dostawcy
Jak kupcy OEM/T1 motywują dostawców do współpracy?
Aspiracje polskich producentów branży motoryzacyjnej zwiększają się. Ma na to wpływ rozwój elektromobilności, pojawienie się projektu IZERA oraz tendencja do skracania łańcuchów dostaw w związku z Covid-19. Aby awansować w rankingu dostawców trzeba dobrze się przygotować. Także z perspektywy negocjacyjnej. Zapraszamy na webinar którym będziemy rozmawiali o dźwigniach negocjacyjnych wykorzystywanych przez Kupców T1 i OEM. Na podstawie praktycznych przykładów omówimy najczęściej pojawiające się „motywatory” zwiększające chęci i zaangażowanie dostawcy do współpracy.
O czym będziemy rozmawiali?
– Jak w negocjacjach biznesowych wykorzystać rzeczywisty i potencjalny wzrost zamówień?
– Czy pogarszająca się sytuacja rynkowa może pomóc w realizacji celów negocjacyjnych?
– Jak wykorzystać wyniki jakościowe i logistyczne dostawcy podczas negocjacji?
Dowiecie się tego 1️⃣7️⃣ listopada na webinarze „Motywowanie dostawcy w kryzysie”, który Szymon Tochowicz poprowadzi wspólnie z Łukaszem Staroniem, dyrektorem zakupów w Nexteer Automotive.